08 November 2011

emosi seorang perempuan


hye..malam ni aku tersangat-sangat lah xder mood
aku pon tak tahu pasai pe..tetibe je..betol lah kan orang cakap..perempuan ni emosi dia berubah-ubah..kekadang aku rasa macam nak nagis..like tonight~
u know what? aku paling tak suka nangis dan mengalirkan air mata..
nampak lemah je kan..tapi tu lah aku..bila sampai satu tahap aku tak tahan..aku akn nangis jugak..aku tetap seorang perempuan..punyai hati dan perasaan


maybe..by tears..aku boleh lepaskan perasaan aku yang tak boleh diungkapkan oleh mulut..dan aku rasa i'm the loser time nangis..
bila sesuatu yang aku tidak mahu berlaku dalam hidupku..theres no one understand me more than my tears..


hoping for a miracle?
hope i'm not..tapi i'm doing..
hoping 4 a something that never will happen..and impossible to be happen


Suke story Denana? LIKE jer ! :)


LIKE Fan Page Denana sekali yer? :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih drops comments
esok-esok drops lagi yer :)

 
Copyright at 2011-2012,Design and Template Edit by Alyaeyanaqaisara