29 September 2011

madah madah love | aku cinta kamu



hye peeps!
juz nak wat entry bout love..sengaja nak berjiwang jiwang skit..uhhu!
kat cni denana sertakan sekali madah madah cinta sekadar nak bawak korang ke alam fantasi..even yang belum kpel..sedang or lepas kpel..
sekadar menghiburkan hati jer..denana pom memang dah lame tak layan perasaan ni..sekali sekala nak layan perasaan best jugak kan..tak kira lah sekarang ni matahari memang sedang memerit memberontak membakar bumi..layan tetap layan..ye dak?

(movies)

Cinta adalah kekuatan yg mampu
mengubah duri jadi mawar
mengubah cuka jadi anggur
mengubah sedih jadi riang
mengubah amarah jadi ramah
mengubah musibah jadi muhibah
_ketika cinta bertasbih_

"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya.
_syurga cinta_

"Jodoh itu ade 3 jenis:"
"Jodoh yang diilhamkan syaitan, kamu berjumpa dengannya, berpegangan tangan, berhibur dengannya dan kemudian tidur dengannya, dia kemudiannya hamil dan kamu menikahinya"
"Jodoh yang diilhamkan Jin, Kamu mencintanya, tetapi dia tidak mencinta kamu, kamu menyihirkannya dan membomohkan nya untuk berkahwin dengan nya."
"Jodoh yang diilhamkan Allah, kamu bertentang mata dengannya, lahir perasaan cinta dihati kamu terhadapnya dan lahir perasaan cinta darinya terhadap kamu, kamu meminangnya untuk dijadi permaisuri rumahtangga mu"
_syurga cinta_

"Cinta bukan untuk mainan, cinta bukan untuk dipersendakan, cinta yang diperlukan wanita adalah cinta yang iklas datang dari hati. Cinta yang bersedia untuk hidup semati."
_syurga cinta_

Cinta bukan mengajar kita lemah, tetapi membangkitkan kekuatan. Cinta bukan mengajar kita menghinakan diri, tetapi menghembuskan kegagahan. Cinta bukan melemahkan semangat, tetapi membangkitkan semangat.
_Hamka_

Cintailah kekasihmu sekedarnya saja, siapa tahu nanti akan jadi musuhmu. Dan bencilah musuhmu sekedarnya saja, siapa tahu nanti akan jadi kekasihmu.
_Ali bin Abi Thalib_






Suke story Denana? LIKE jer ! :)


LIKE Fan Page Denana sekali yer? :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih drops comments
esok-esok drops lagi yer :)

 
Copyright at 2011-2012,Design and Template Edit by Alyaeyanaqaisara