12 December 2011

terharu siot !


ini kisah tentang dhiya..eh..eh, silap..
ini kisah tentang saya..wah3 SAYA laa..tak..sebenarnya ini kisah tentang abah aku..ishh..ikut laa sape-sape pun..nak story sikit

bila difikirkan balik.. sumpah ! aku nak nangis je..tersangat-lah terharu.. nak tahu pasai apa..nanti sat aku story..nak minum air jap..

oke,done !
ehem-ehem..baiki suara..test ! test ! satu dua tiga..oke dah
hari ni sebenarnya aku ada kem..alaa..KEM SPM2012..eh,kenape? tak percaya ke? tua sangat ke muka aku ni..#terasa...dah ! kan tak habis pulak cerita aku ni..
kem tu kat sekolah..kira-kira 13KM jugak laa dari rumah..yang sedihnya..3 hari lagi kem nak mula..kereta abah pulak kena servis..rosak . nak tunggu kereta habis siap servis tu..punya lah berzaman . aih..
mood : geram,stress 
time nak pergi tadi..abah cakap pergi dengan motor. alamak ! huwaaa...aku tak suka pakai topi keledar . dah laa musim hujan. mama aku dari pagi-pagi ayam tak bangun tido lagi dia dah kejutkan aku . mama aku cakap kena pergi cepat-cepat takot nanti hujan kat tengah-tengah jalan. eh, ok what..best men ujan taw..haha
faham-faham laa..semenanjung kan musim hujan sekarang ni..
mula-mula aku tak sure..betoi ka abah aku nak hantaq anak dia ke sekolah dengan motor? dah laa time hujanhujan gini . tapi...aku memang respect habis laa dengan abah aku..sanggup redah hujan hantaq aku ke sekolah..demi pelajaran.. memang terharu beb !
tapi yang tak best-nya..masa naik motor tu..abah aku pecut habis..kiranya racing la..kalah mat-mat rempit..uishh..kecut perut beb ! dah laa sejuk pagi-pagi lagi + hujan rintik-rintik lak..menggigil badan aku . bila tayar motor termasuk lubang sikit...memang sakit punggung aku..dah macam naik kuda pulak . tapi for sure..memng pucat laa muka aku..hahaha

yang aku nak tekankan dalam story ni..aku sebenarnya tersangatlah terharu+respect+berterimakasih dengan abah aku ni..walaupun hujan..kereta kena servis..jarak rumah dgn sekolah jauh..dia sanggup hantaq ambiq aku..semuanya demi pelajaran




written by;
denana


Suke story Denana? LIKE jer ! :)


LIKE Fan Page Denana sekali yer? :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih drops comments
esok-esok drops lagi yer :)

 
Copyright at 2011-2012,Design and Template Edit by Alyaeyanaqaisara