23 July 2011

boifreind



 walawei..hermm..cute title today..
actually..taa der kne mgena pon dgn korang..kalau korang taa nak baca..taa jdi kudis pon..
i dun know y im talkinh bout botfriend..but for sure..
i miss him damn much
mybe org kata aku giler  sewel or watever but..ntah laa..
situasi aq dgn dia taa sma dgn org len <gaya bahasa AKU digunkan sbb entry kali ni aku ckp dgn aku sndiri>
 
hermmp..naa buat mcm mana kn..nasib bdn laa ktakan..
kalau laa dye baca entry aq kali ni..aq nk dye thu yg aq syg sgt2 kat dye..aq rndukn mse kite same2 dulu..mgkin kau lupe time kte sama2 dlu..yg pling aku ingat ialah time kte pegi lwatan kat mlaka..mse tu aq eppy giler..then masa olhraga yg last skali..mgkin mse tu kita dlm stuasi cdey coz hri last olhrga aq pndh sekolh..prkra tu yg pling buat aq cdey..ntah laa..ttaw nak ckp..
awk..kalau sy pndh blik kt sek lama..sy nk sgt jmpe awk..biar bkn sbgai bf..but kte kn dh jnji kte kwn slamanya..tu jnji kite..sy nk awk pgang pda jnji awk..dan sy sgt sygksn awk..

 
ikhlas dari hati menna ^^
by ;

 
Suke story Denana? LIKE jer ! :)


LIKE Fan Page Denana sekali yer? :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih drops comments
esok-esok drops lagi yer :)

 
Copyright at 2011-2012,Design and Template Edit by Alyaeyanaqaisara