08 July 2011

lagu gempax..


huhu..ntah pape mmpi laa denana nie an..tetibe jep tulish lagu..
sbnarnye denana dh lmew nk lagu nim..biarlah korg nk kta denana ketinggalan ke..hape ke..tapi denana ttap nk tulis jgk entry bout lagu nim..sesape yg taa maw bace..juz cloze ur eyes okeyh..hahaha..
tjuk lagu nim..pulanglah..ntah knp denana btol2 trpikt dgn lirik lagu nih..mybe lagu nie adew kuasa magic kot..huhu..or..mybe lagu nie adew kne mgena dgn denana??
hurmmmp..no comment..ahaks..
apaper p0wn..lagu nie mmg gempax thap gaban..

title; pulanglah
singer; awi rafael

    Bukalah mata dan lihat di hadapanmu
    Aku berdiri dekat tapi kau tak nampak
    Hodohkah aku ‘tuk sering kau campak saja
    Apanya yang dia ada yang aku tak ada
Verse
    Mungkinkah aku yang tidak sekaya
    Mungkinkah aku yang tidak bergaya
    Haruskah aku pun tetap menantikan mu
    Berikan jawapan

Chorus
    Pulanglah sebelum ku runaway
    Aku menanti kamu everyday
    Aku menunggu dari
    Monday Tuesday Wednesday Thursday
    Aku tak ingin tak perlu
    Aku dah bingung
Ulang Chorus
    Aku berjalan di kota Kuala Lumpur
    Semuanya nampak berbeza tapi ku sama
Ulang Verse
Ulang Chorus 2X

Ulang Verse
    Runaway
    Aku menanti kamu everyday
    Aku menunggu dari
    Monday Tuesday Wednesday Thursday
    Aku tak ingin tak perlu
Ulang Chorus 2X
dats olls...huhu..papai
jaoh perjalanan luas pmandgan..adoyai..pekehal lax dgn denana nih..lari topik ni..okelah..sbelom denana duk mgarut ngarut yg ntah bile nk fullstop..baek denana opp ma lappy skang..kan taa pasal2 adew msuk paper sok..sorg bdak hngus krn lappynye meletup..

mangsa: denana
punca; terlalu lama on9..n laptop mmbuat rusuhan
tmpat kjdian;dlm bilik
masa kjadian; wktu ptg yg sanad panas  
kata2 terakhir mgsa; nk on9 smpai letup..
keadaan mgsa skarang; di icu...

hahahaha...oke..papai 

 
 
baking by::::::::::::::::,,

Suke story Denana? LIKE jer ! :)


LIKE Fan Page Denana sekali yer? :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih drops comments
esok-esok drops lagi yer :)

 
Copyright at 2011-2012,Design and Template Edit by Alyaeyanaqaisara