20 October 2011

akhirnya aku KAHWIN !!




haa..nilah dia novel yang aku beli tadi...
baru bace smpai mukabuku 41..agak2 korang nobel nim best tak?
hehe..aku pun tak taw sejak bila aku pndai beli usha usah nobel ni..kalau mama aku dpt tahu..hancuss laa coz beli nobel..ckp mama "baik beli makanan..kenyang pun kenyang"
cakap aku.."kalau beli mknana..akhirnya jadi taik jugak" haha..melawan lak aku ni..tak baek betul..sedarlah wahai denana yang syurga di bawah tapak kaki ibu..
mama!!! sorry.......T___T
kalau nak suruh aku citer sinopsis obel ni..sory sesangat yep..aku belom abis bace lagi nih..hehe..lagi pula aku paling menci laa kalau suh kasi sinopsis citer..
bukti? tengok result rumusan dan summary aku..hik3..tak payah cakap banyak laa..sekelip mata pun dh dapat agak kan? yela..aku ni bukan pndai pretty stylisg gorgez mcm korang..aku juz simple bumple happy tak lucky jer..hehe..yelah kan..xbrapa nak lucky sangat..haha
tu jer nak ckp..pnjang bebenor lak ulas nye..sbenrnya aku juz nk cakap aku beli novel je..hehe
korang pun beli lah sama ye..ngee~ chow!!



by ;



Suke story Denana? LIKE jer ! :)


LIKE Fan Page Denana sekali yer? :)

2 comments:

  1. I love novel too!!
    tp yg funky, fantasy ngn lawak jer la... :)

    ReplyDelete
  2. @razil tahir...
    novel yg I beli tu jenis cinta komedi..mmg bez..tak bosan..ader gak babak cdey..i like!!

    ReplyDelete

terima kasih drops comments
esok-esok drops lagi yer :)

 
Copyright at 2011-2012,Design and Template Edit by Alyaeyanaqaisara