24 October 2011

dream high







salam readers..hye!
agak lama jgk ek aku tak hapdate belog aku ni..hhhssxx.*pemende bunyi auw*..hokeh,aku juz nak citer yg baru2 ni aku baru lepas habis khatam citer korea..hek3
citer dia tajuk..dream high..mesti korang akan cakap.."huk alaa..kuno laa kau ni" yetak? ye tak? sebenarnya aku ni memang jarang tengok citer korea segala bagai ni..bila tamat satu citer tu..ase lega lak..huk3
ni cover citer dream high tu...

 

citer dia pasal dua org sahabat (hye mi & baek hee) pergi temuduga nak masuk sekolah seni (kirin art school)..seorang terpilih tapi sorang lagi tak..hek3..aku tak pandai lah nak ulas2 citer ni..korang tengok sendrian berhad laa ye..
watak yang aku paling suke ialah jason dan pil-suk..huhu..a bit romantik laa..

watak2 lain dalam citer ni..ialah
*song sam dong
*jin guk
*hye seong (adik hye mi)
*teacher shi
*teacher kang

 
hye mi

 
song sam dong

 
baek hee

 jin guk

 
pil-sulk

  
jason

nilah antara barisan pelakon dream high..even korang dah tengok citer ni sampai naik jemu..aku tetap nak gtaw jugak..haha..tu jer *kot
papai..~
 

by;

Suke story Denana? LIKE jer ! :)


LIKE Fan Page Denana sekali yer? :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih drops comments
esok-esok drops lagi yer :)

 
Copyright at 2011-2012,Design and Template Edit by Alyaeyanaqaisara