15 October 2011

what can I say



perempuan..perempuan..
apsal perempuan suke nangis ek?
asal sedih jer..nangis..
asal nangis jer..gila org ckp manja
aku sbnarnye bukan nak cakap bebel pnjang2..ntah laa..mood down sket
haa..ni satu lagi..
apsal mood perempuan down sokmo ek? heran aku...
aku ni xbangang mana an..spatutnye tanya laa diri sendiri..
blagak llaki laa tu..hehe
apsal mood aku down ek?
okeh..korang tau kan aku dah clash [mcm lah korang stalker aku]
sbb tu lah kot *kot laa*
sebenarnya tadi aku ader lah tanya ex aku pasal kitorang putus
mula2 memang aku agak sbb aku tak mmpu wat terbaik or wat dia marah etc
tapi sejak aku pindah kat skolah lama balik..
dah macam2 citer dalam plbagai versi lak aku dengar..
first, dia dah kapel dgn org len..oke! aku terima walaupun aku terasa jugak coz baru jer putus dah ade pgganti..nmpak sangat dia dah tak sayang aku..tak dalam pun sayang dia
yang aku ni pulak..dah dia ade org len..aku pun nak try sama..but
what I can say..aku langsung tak tertarik dengan llaki lain..tak adil namanya kalau aku kapel tapi hati aku tetap milik 'dia'
second,aku dengar dia....eh2..tak leh gtaw lhar..hik3 [secret luar dan dalam]
pastu aq ader pulak dgr cerita yang mnyakitkan hati jntung limpa dan sbgainya
pandai pulak &%&*^ tu bermadah ye??
nk tahu pe dia cakap? aku akan ingat sampai lah aku dah xmo ingat..hehe
"cinta sejati boleh DIPISAHKAN..inikan cinta baru"
hey! ***k laa ko! okeh...sabar jelah..
memang aku sabar..aku sabar jer dengan prangai dia..
memang dah perangai dia kot..aku yakin aku boleh sabar
pe mampu aku buat? cuma sabar dari iman aku yang semakin tipis disebabkan dia
aku pun tak faham ape yang dia tak puas hati sangat2 tu..
mybe dia rasa kekalahan dan balas dendam?? tak tahu lah tu..wallahualam..
xnak jadi penfitnah tapi prangai dia Ya Allah..Tuhan jela yang tahu betapa besarnya kesabaran aku..ngee~aku pun entahlah..dah mula rasa fed up tahap bulan bintang kat dia..
cuba korang tanya..berapa baldi air mata aku tumpah mmbazir sebabkan dia?
dah perpuluh2 malah beratus2..wat penat aku minum air jer..uh!
sepanjang aku kapel..aku tak penah ngadu kat epu..*okeh! tipu..penah tapi banyak aku pendam sendiri*aku tak tahu kenapa aku lembut hati sangat..
ntah laa..aku penat laa main ikut rentak dia..aku nak bebas..ikut rentak acuan aku sendiri..bia dia lak jadi boneka [kalau boleh] sebab hati aku terlalu lembut nk berkasar dengan orang..not my attitude marah2 orang..even dia dah bunuh hati aku..
satu lagi..sebelum aku pindah tu..msti ada uar2 yg aku nak balik kan? kan?
ayat dia.."betul ke kak menna yang dulunya makwe epu nak balik semula sini??"
okeh..pe yang dia nak sebenarnya? pe yang dia tak puas hati?
fed up la..kalau setiap hari nmpak muka dia..dah nasib badan..
pastu duk jeling jeling..
cucuk dengan garfu baru tahu..aku senyum bukan nk sambut..aku jelir kan kata aku macam2 lak..aku tak faham laa..siez aku tak faham..
aku tak nak guna falsafah ni..ade ubi ada batas ada hari aku balas
sebab nmpak kejam..tak ke??
tu jer kot..sebenarnya kalau nk suh aku tulis semuaa..
alamat bengkak laa jari aku..
tak leh nak jawab exam karang..haha
okeh chow!


by ;

Suke story Denana? LIKE jer ! :)


LIKE Fan Page Denana sekali yer? :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih drops comments
esok-esok drops lagi yer :)

 
Copyright at 2011-2012,Design and Template Edit by Alyaeyanaqaisara