07 October 2011

why?


perbualan antara lina dan nadin..

nadin : oit,jauh brangan..ingtkan sapa?
lina    : haha..xder laa..aku ngah dgr lagu ni
nadin : lagu pe? apsal ko xbalik lagi ni? p&p kan dh abis..skang dh kol 3ptg dh ni..
lina    : hehe..abah aku pegi jaga exam pmr laa..pkul 4.30 bru ciap..ak ngah dgr lagu SEMUA TENTANG KITA,peterpan..


Waktu terasa semakin berlalu
Tinggalkan cerita tentang kita
Akan tiada lagi kini tawamu
Tuk hapuskan semua sepi di hati


Teringat di saat kita tertawa bersama
Ceritakan semua tentang kita



Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertaw
a

nadin : owh..best gak ek lagu ni.dalam mknanya..
lina    : memang dalam...sedalam lautan Asia Pasifik..haha
nadin : ko pe cer dengan ex?
lina    : citer? erm..citer hantu..haha..
nadin : naa..aku serius ni...
lina    : erm...mcm bese arh..aku rindu hidup aku yang dulu..
nadin : mksud ko? masa ko couple dgn dia?
lina    : yup!
nadin : kan aku dah cakap..jgn dilayan dgn dia tu..dia tu player..tu la ko! aku cakap bukan nak dgr pon..
lina    : tak baik tau ko ckp cenggitu..masa aku couple dgn dye..banyak perkara dia ajar kat aku..
nadin : urm? nape? aku curious ni..hehe
lina    : dia ajar aku tentang first love,couple,rindu,sayang,cemburu..dia jugak ajar aku sentiasa ingatkan dia..dia buad aku happy..dia ajr aku nangis..dan yang paling penting..dia ajar aku setia....
nadin : bodoh la kau..
lina    : ha..lupe lak..dia jugak ajar aku tuk jadi bodoh..kik3
nadin : eeeiuwww..jiwang karat laa kau
lina    : jiwang pon dia ajar jugak..hahahhaa
nadin : hahaha..sengal..tak leh blah la ayat ko..
lina    : dan..melalui dia jugak aku belajar putus cinta...
nadin : naa..ko oke? jgn laa nangis cam ni..aku kan ade..
lina    : ko tahu nadin..dia ajar aku macam macam...tapi satu perkara je yang dia lupe nak ajar aku..
nadin : ape?
lina    : dia lupe nak ajar aku macam mana nak lupekan dia..
nadin : dah la tu naa..lupekan dia..dia kan ada orang lain..cepat betul hati dia berubah..memang ade hikmah ko pegi sahut tu..
lina    : hikmah pe pulak? aku dah hilang dia..
nadin : hikmahnye..ko bole tahu tahap sayang dan setia dia pada ko..sejauh mana setia dia pada ko..dan sedalam mana sayang dia pada ko..dan sekarang ko the winner..dan dia the loser.!
lina    : aku rindu dia..tapi aku xkan sekali kali rosakkan hubungan dia dgn kak tehan even aku selalu pendam rasa sedih...
nadin : dah la menna..lupekan sal ni..kita cakap pasal mende len ek..
lina    : oke..
nadin : aku tengok ko slalu duk kat meja ni time wat study group..
lina    : ko nak tahu sbb pe?
nadin : sbb pe?
lina    : sebab kat sini aku boleh nampak straight kelas dia..dengan cara ni aku dapat ilangkan rindu aku kat dia bila aku tahu yang dia tak mungkin jadi milik aku lagi...
nadin : adoi..teruk betul penangan epu kat ko ek?? oke la..pe kata aku cari pengganti dia? aku kan pakar pencari jodoh tau...haha
lina    : gila..hahaha..oke lah..dah pukul4.25 ni..abah aku otw nk mari ni..jom pegi depan kat busstop..
nadin : jom...

nadin :*setianya menna pada ex dye..aku harap dia dapat cari pengganti yang lebih lebih lebih setia dan sayang pada dia*




by ;
nadin,
(ur friend)
Suke story Denana? LIKE jer ! :)


LIKE Fan Page Denana sekali yer? :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih drops comments
esok-esok drops lagi yer :)

 
Copyright at 2011-2012,Design and Template Edit by Alyaeyanaqaisara