29 October 2011

header for the winner


haihaihai..
seperti yang sedia maklum..sebelum ni aku ader jnji untuk buad header kepada pemenang2 GA aku..tapi sebelum aku upload header header tu..aku ingin moon seribu sejuta malah berbilion2 kemaafan sebab lewat tunaikan janji aku..
aku memang betol2 takde kesempatan nak buat tu semua..*sebenarnya takde idea*..
nah! korang ambil lah header2 ni ye..sorry sangat2 sebab tak cantik macam yang korang nak..huhu~ aku ni bukan kreatif tahap bulan bintang..kalau2 korang tak puas hati..gtaw laa ek..huk3
sekali lagi aku nak minta maaf..huhuhuhuhu~



untuk joel leslie

untuk ayu lestari aishiteru

untuk ordinary puer


hee~ sedikit pesanan tuk korang..lepas korang amek header2 tu..tolong kasi tau aku ek..hehe..tu je..selagi lagi aku mintak maaf coz header korang x secantik yang korang nak..maaf sangat2!



by:

Suke story Denana? LIKE jer ! :)


LIKE Fan Page Denana sekali yer? :)

2 comments:

terima kasih drops comments
esok-esok drops lagi yer :)

 
Copyright at 2011-2012,Design and Template Edit by Alyaeyanaqaisara