20 October 2011

Epu,I'm trying my best


short note!

dalam khidupan kita mesti ade pasang surut kan..mcm tu jgk pe yang terjadi kat aku..apa yg aku bole buat..sabar,berusaha an lupekan yang lepas...tapi kita kan tahu jgk yang tak semua kita nk kita akan dpat..tol tak?
sepnjg aku hidup..bermacam macam jenis aku blajar..smuanya brgntung atas usaha aku sndiri termasuk dalam bab love~

Aku belajar melupakan seseorang yang melupakan aku
Aku belajar memaafkan semua orang yang menyakiti aku
Aku belajar untuk menjadi yang terbaik untuk orang yang aku sayangi
Aku belajar menyayangi sepenuh hati kepada orang yang menyayangi aku
tapi cua satu yang tak boleh aku belajar....
Aku harus belajar TERSENYUM disaat orang yang aku sayangi menyayangi orang lain..


Suke story Denana? LIKE jer ! :)


LIKE Fan Page Denana sekali yer? :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih drops comments
esok-esok drops lagi yer :)

 
Copyright at 2011-2012,Design and Template Edit by Alyaeyanaqaisara