15 October 2011

perempuan = nangis [betol ke?]


okeh..aku tak tahu cenggana aku leh tulis sal hal ni..sebenarnye ukan aku tulis pon..aku amik dari belog seseorang..alamak! aku lupe laa belog sape..aisehh...sory tak minta izin dulu..aiyakk~
pape pon..korang bace lah ye..aku ase betol aper nape yang tertulis kat bawah..ngee~
aku perempuan..aku tahu lah..korang pe taw..tak ke?




-Seorang gadis tidak akan menangis dengan mudah, kecuali di depan orang yang dia kasihi, dia menjadi lemah ..!

-Seorang gadis tidak akan menangis dengan mudah, ini kerana hanya ketika dia mencintai kau seorang, ia meletakkan egonya ..!

-Jika seorang gadis menangis kerana kau, pegang tangannya dengan kuat, dia adalah orang yang akan bersama kau sepanjang hidup kau. ♥





-Jika seorang gadis menangis kerana kau, jangan putuskan asanya! mungkin kerana keputusan kau, kau merosakkan hidupnya ..!

-Dia menangis bukan kerana dia lemah, dia menangis bukan kerana dia ingin simpati atau belas kasihan, dia menangis kerana; tidak mungkin lagi menangis diam-diam..! rasa sakit, sakit dan penderitaan telah menjadi terlalu besar, sebuah beban yang harus disimpan di dalam hati..!

-Jika seorang gadis menangis hatinya kerana kau, dan semua kerana kau, masa untuk melihat ke belakang dan sedar apa yang telah kau lakukan, hanya kau akan tahu jawapannya itu ♥! :)









by ;

Suke story Denana? LIKE jer ! :)


LIKE Fan Page Denana sekali yer? :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih drops comments
esok-esok drops lagi yer :)

 
Copyright at 2011-2012,Design and Template Edit by Alyaeyanaqaisara